poniedziałek, 19 maja 2014

na obronę doktoratu........

Post będzie nietypowy tak jak zamówienie,

które ostatnio miałam przyjemność zrealizować.

Otrzymałam zapotrzebowanie na kartkę z okazji obrony doktoratu

dla kolegi z pracy.

Praca niby prosta ale kolega - doktor jest osobą duchowną

więc karka musiała być stosowna do sytuacji i obdarowanego :)

wyszło tak :



Efekt jaki podziwiacie to efekt wielu godzin przemyśleń,

pomysłów i zastanawiania sie co jest dobre i możliwe do wykonania.

Projekt jakiejkolwiek pracy aby był oryginalny, niepowtarzalny

i jedyny w swoim rodzaju wymaga ogromnego nakładu pracy

i myślenia aby można było podziwiać finalne dzieło

czyli kartkę lub zaproszenie.




ta praca powstała na skojarzeniach i metaforach

(jestem psychologiem i na codzień pracuję z bajką i metaforą

 więc było mi ciut łatwiej :) )

okładka - typowo doktorska - z akcesoriami naukowymi 




środek  - habit (od razu skojarzył mi się z osobą duchowną) 

przepiekny łaciński cytat - w tł. - "wiedzą wszystkiego jest doświadczenie"

oraz tło składajace się z ludzi



- w końcu duchowny doktor - to lekarz duszy :)

a doświadczenie jakie zdobywamy przez lata to prawdziwy skarb




tak mi się skojarzyło . 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

dziekuję